DS Automobiles aspiră să fie o alternativă la mărcile premium germane consacrate. Având în vedere acest lucru, a oferit SUV-ului său emblematic o schimbare de viață de mijloc, care începe cu DS 7 renunțând la elementul Crossback al numelui său, aliniindu-l cu restul nomenclaturii mărcii.
Alte modificări includ un aspect mai modern in față cu linii mai clare, o grilă mărită și faruri LED subțiri. Roțile elegante de 21 de inch arată bine, dar caracteristica iluminată cu „voal ușor” din marginea de față a barei de protecție din față va îndrepta mai multe capete. O ofertă hibrid plug-in subliniază trecerea DS Automobiles către un viitor pur electric. Acest lucru asigură, de asemenea, că poate ține pasul cu Audi Q3 , deși atât Mercedes-Benz GLA , cât și BMW X1 pot fi avute ca versiuni complet electrice – ceva ce DS nu va introduce în această generație a DS 7. Un ecran digital de instrumente de 12 inch este asociat cu un ecran tactil de infotainment de 12 inch care pare să plutească deasupra consolei centrale. Arata bine. S-a depus un efort considerabil pentru a se asigura că cabina arată și se simte la nivel de lux, versiunile cu specificații superioare care primesc inserții din piele gravată pe tabloul de bord și scaune din piele cu pluș.
Impunator si elegant
Dispunerea cu cinci locuri oferă mult spațiu pentru cei din față și din spate. Scaunele din spate se pot înclina și pentru un confort sporit. Portbagajul are o capacitate de 555 de litri și se poate extinde la 1.752 de litri atunci când scaunele din spate sunt rabatate. Cu majoritatea funcționalităților încorporate în ecranul tactil, numărul de butoane fizice este scăzut, așa că, de exemplu, reglarea temperaturii și a vitezei ventilatorului necesită schimbarea atenției asupra afișajului, mai degrabă decât un cadran fizic mai intuitiv. Cu excepția liniei de bază Performance, toate versiunile DS 7 au scaune față încălzite reglabile electric. Există o mulțime de spațiu pentru mișcare, iar cumpărătorii pot alege chiar și o funcție de masaj. Tapițeria durabilă și o mulțime de căptușeală le fac confortabile în timpul călătoriilor lungi, oferind suficient suport lateral fără a se simți în mod evident sportiv. DS 7 numit atunci DS 7 Crossback a obținut un rating de cinci stele atunci când a trecut prin testele Euro NCAP în 2017. A avut rezultate deosebit de bune pentru protecția ocupanților adulților și copiilor.
Toate versiunile sunt echipate cu airbag-uri pentru șofer și pasagerul din față plus airbag-uri cortină în rândurile din față și din spate. DS echipează toate modelele și cu pachetul său de siguranță avansată. Această colecție de echipamente include funcții utile, cum ar fi Blind Spot Detection , care acționează ca un set suplimentar de ochi pentru ceea ce vine din spate.
Sistemul de recunoaștere extinsă a semnelor rutiere vă ajută să cunoașteți limita de viteză, iar Asistența pentru menținerea benzii vă împiedică să vă îndepărtați de banda dvs., deși acest sistem poate deveni confuz pe drumurile mai înguste. Pachetul DS Drive Assist este standard pentru versiunile Opera de top și disponibil opțional pentru altele . Acesta dispune de control adaptiv al vitezei de croazieră și conducere semi-autonomă în anumite situații de trafic. DS 7 este configurat având în vedere confortul, dovadă a interiorului său luxos. Ajută la aceasta tehnologia Active Scan a mărcii standard pentru toate modelele E-Tense PHEV care utilizează o cameră frontală pentru a scana suprafața drumului și pentru a regla dinamic suspensia la fiecare colț pentru a compensa eventualele denivelări. Sistemul funcționează rezonabil de bine, deoarece se deplasează cu un grad rezonabil de confort. Nivelurile de zgomot din cabină rămân scăzute datorită izolației fonice excelente, astfel încât chiar și la viteze de croazieră pe autostradă rămâne liniștită în interior.
Versiunile PHEV de vârf au o mulțime de performanțe, deși ritmul său în linie dreaptă nu se reflectă în curbe, unde se luptă cu greutatea adăugată a sistemului hibrid. De asemenea, direcției nu are un feedback precis, deși este bine pentru conducerea obișnuită. DS 7 nu se pretinde a fi un SUV de performanță și își iese în sine atunci când îl conduceți într-un ritm mai relaxat. Toate versiunile hibrid plug-in folosesc aceeași baterie de 14,2 kWh, care poate oferi între 36 și 43 de mile de condus electric, în funcție de specificație. Bateria poate fi reîncărcată complet în 1 oră și 45 de minute cu un încărcător de 7 kW.
Pentru a afla mai multe informații și pentru a fi la curent cu noile știri din universul auto, vă invităm să ne urmăriți pe platformele de social media sau puteți intra pe autochelu.ro, unde veți găsi și detalii despre atelierul nostru.