Eletre este primul Hiper-SUV electric de la faimosul Lotus

Lotus Eletre dezvăluie cum ar trebui să arate viitorul emblematicului brand britanic de mașini sport. Este primul „hiper-SUV electric” din lume cu un aspect atractiv și caracteristici ademenitoare Cu modelul Emira, Lotus și-a luat anul trecut rămas bun de la motoarele pe benzină , anunțând astfel că marca lor va deveni în curând complet electrică. Săptămâna aceasta am primit confirmarea acestui lucru, precum și un anunț cu privire la o direcție complet nouă pe care o va lua legendara companie britanică – și anume, a fost prezentat primul SUV electric sub marca Lotus, numit Eletre.

Lotus Eletre: Peste 600 CP și autonomie de pana la 600 KM

Lotus spune că este primul „hiper-SUV electric” din lume, ceea ce ar însemna că va fi plasat, așa cum era de așteptat, într-un segment de preț mai mare, unde va concura cu SUV-urile de lux cu motor clasic, precum Lamborghini Urus, sau hipercaruri electrice care nu se pot lăuda cu caracterul practic al unui crossover.

În cadrul dezvăluirii acestui model, s-a subliniat faptul că acesta va fi alimentat de două motoare electrice, fiecare amplasat pe o singură axă, cu o putere totală de aproximativ 600 CP și asta în versiunea inițială a lui Eletra. Accelerația de la 0 la 100 km/h ar trebui să fie de doar 2,9 secunde, iar viteza maximă va ajunge la 260 km/h. Puterea de la motor va fi transmisă drumului prin toate roțile (23-inch). Autonomia cu o singură încărcare, conform ciclului WLTP, ar trebui să măsoare până la 600 de kilometri. Toate acestea vor permite baterii cu o capacitate de peste 100 kWh, care vor putea fi încărcate chiar și cu o putere de 350 kW  asta ar însemna că 400 de kilometri de autonomie pot fi „incarcati” în Eletre în doar 20 de minute. Printre celelalte dotari se evidentiaza suspensia pneumatica cu inaltime reglabila si rotirea rotilor din spate pentru reducerea razei de virare.

Lotus

Frumos și avansat

Nu este nevoie să irosim cuvinte cu designul Lotus – este evident că acesta va fi un SUV care va învârti capetele, cu numeroase detalii atractive și o semnătură luminoasă recunoscută. Grila frontală este activă, deci poate fi deschisă atunci când motoarele, bateriile sau frânele au nevoie de răcire suplimentară.

Dintre extrasele tehnice, Eletre, lung de 5,1 metri, va veni cu senzori lidar încorporați pe toate părțile, care ar trebui să permită și conducerea autonomă (niveluri care nu au fost anunțate), iar upgrade-urile software-ului vor îmbunătăți opțiunile disponibile. Cabina este dominată de un ecran mare de infotainment de 15,1 inch, în timp ce în fața șoferului și a pasagerului există doar aproximativ 3 centimetri înălțime, dar ecrane late cu informații de bază.

Lotus

Lotus va începe producția de serie a SUV-ului electric anul viitor în Wuhan, China, iar prețul posibil de vânzare nu a fost anunțat.

Pentru a afla mai multe informații și pentru a fi la curent cu noile știri din universul auto, vă invităm să ne urmăriți pe platformele de social media sau puteți intra pe autochelu.ro, unde veți găsi și detalii despre atelierul nostru.

Vezi și

Mercedes-G-Class

Privind înapoi despre Mercedes-Benz Clasa G

De la începuturi și până în prezent, Clasa G a rămas aproape identică, cu doar câteva detalii de caroserie modificate. Desigur, a ținut pasul cu vremurile în ceea ce privește tehnologia, motorul și echipamentul de siguranță, dar designul unghiular a rămas neschimbat...

Trimite mesaj
Bună ziua! Cu ce informații vă putem ajuta?
Call Now Button